O autorze
Poznaj nasze działania w zakresie planowania, zakupu i optymalizacji mediów.

Client Service z perspektywy agencji

Wysoka jakość obsługi klienta to znacznie więcej niż na pierwszy rzut oka może się wydawać. Satysfakcja klientów jest niezwykle ważnym aspektem naszej pracy, gdyż może ona oddziaływać na pozytywne referencje dla danej marki czy firmy. Jednak należy pamiętać, że wpływa na nią wiele czynników.

Negatywny wpływ na działania danego biznesu jaki niosą niekorzystne opinie w sieci, może być przyczyną niepowodzeń, dlatego też warto wziąć pod uwagę różne elementy, które wpływają na zadowolenie klientów podczas korzystania z naszych usług czy kupowania produktów. Tylko w ten sposób możemy bowiem zawalczyć o pozytywne referencje w sieci i naszą dobrą wizytówkę w branży. W Warsaw Media House wiele uwagi poświęca się wysokiej jakości obsługi Klienta, bowiem to zadowolenie klienta i dobra opinia o naszych działaniach jest kluczem do sukcesu.

O tym jak jakość obsługi wpływa na pozytywne referencje jakie otrzymujemy od naszych Klientów decyduje szereg elementów, w tym między innymi zadowolenie naszych pracowników. To jak nasza firma prezentuje się w najbliższym kontakcie z Klientami możemy dostrzec między innymi obserwując podejście naszych pracowników do pracy samej w sobie, jak również do każdego Klienta. Pracownicy, którzy są zadowoleni z pracy, są chętni do pomocy i wykazują sporą troskę wobec Klientów - skoro praca jest dla nich satysfakcjonująca, również i Klienci otrzymują tę dobrą energię, która wpływa na ich pozytywne opinie.

Jakość obsługi klienta nie jest dziełem przypadku, a dobry produkt czy usługa to podstawa dla uzyskania dobrych referencji. W Warsaw Media House staramy się zapewnić swoim klientom najwyższą satysfakcję, a nasze usługi dostosowujemy w pełni do indywidualnych potrzeb naszych kontrahentów. Doskonale wiemy, że kiepski poziom usług nie jest dobrym rozwiązaniem, dlatego też stawiamy na doskonałej jakości usługi, które w połączeniu z profesjonalną obsługą Klienta tworzą kompletną całość.


Nasze najlepsze z perspektywy danego zlecenia usługi staramy się również odpowiednio przybliżać naszym Klientom, bowiem wybór najkorzystniejszych rozwiązań jest inny w zależności od indywidualnych potrzeb naszego Klienta.

Ponieważ Internet to miejsce w którym trzeba być widocznym, dla najwyższej jakości usług dbamy o stałą aktualizację strony internetowej, danych kontaktowych oraz o optymalizację pod kątem wyszukiwarek, a wszystko to, aby nasz Klient mógł nas łatwo znaleźć, odszukać niezbędne informacje z pierwszej ręki i zyskać rzetelną pomoc w każdej sytuacji. Każdy kto pragnie się z nami skontaktować lub uzyskać odpowiedzi na nurtujące go pytania może w łatwy sposób znaleźć to czego szuka w kilka sekund, a nasza obsługa klienta stara się odpowiadać na pytania najszybciej jak to możliwe. Chcąc zadbać o satysfakcję Klientów, a tym samym doskonałe referencje musimy usuwać wszelkie bariery i przeszkody w kontakcie i oferowanych usługach, aby Klient mógł zyskać pomoc i realizację zleceń w dogodnych terminach.

Pośrednim elementem, który również ma niemały wpływ na dobre oceny w sieci i nie tylko, jest cena usług, która niewygórowana i konkurencyjna zachęca do skorzystania z oferty. Pozytywne cechy produktów oraz jakość warta swojej ceny to podstawowy czynnik decydujący o dobrych opiniach i uzyskiwaniu pochlebnych referencji. Miła i autentycznie pomocna obsługa Klienta sprawia również, że nasi klienci są skorzy zapłacić za usługi czy produkty więcej, dlatego warto zadbać o standardy.

W Warsaw Media House doskonale wiemy również o tym, jak ważna jest miła atmosfera i zorganizowane środowisko pracy. Każdy Klient który przegląda ciekawą, ale również schludnie zaprezentowaną ofertę, a także mając możliwość kontaktu z miłą obsługą, znacznie chętniej wraca i wyraża pod naszym adresem pozytywne opinie w sieci i nie tylko. Brak odpowiedniej obsługi, opóźnienia itp. powodują, że klienci wystawiają wyjątkowo szkodliwe dla firmy oceny, dlatego warto zadbać w każdy aspekt działalności, aby wszystko działało jak sprawna, dobrze naoliwiona maszyna. Żyjemy w społeczeństwie, które wymaga natychmiastowych wyników, dlatego zadbać należy również o to, aby ograniczyć czas oczekiwania do minimum a satysfakcję klientów zwiększać do maksimum.

Jakość obsługi klienta, która wpłynie na pozytywne referencje to również odpowiedzialność za udzielane informacje. Mówienie prawdy, rzetelne określanie faktów, liczb czy unikanie „dopisków drobnym drukiem” to klucz do zadowolenia kontrahentów. Oszukiwanie, problemy z reklamacjami itp. to główne źródło złych i niepochlebnych opinii o firmach w sieci, dlatego warto zadbać o każdy etap działań, a w przypadku problemów, starać się rozwiązywać je tak, aby znaleźć kompromis zadowalający firmę jak również – a w zasadzie przede wszystkim – Klienta.

Jako solidna firma powinnyśmy się trzymać tego co jest w nas najlepsze, czyli usług i produktów, które są naszymi flagowymi. Ciągłe zmienianie profilu, dodawanie zbyt wielu nowości sprawia, że obsługa klienta staje się utrudniona – z drugiej strony jak wynika z badań, utrzymanie stałych klientów jest nawet pięciokrotnie tańsze niż pozyskiwanie nowych, a solidna oferta która satysfakcjonuje naszych regularnych Klientów z pewnością zachęci dobrymi opiniami i poleceniem kolejnych, którzy również z nami zostaną na dłużej.

Zapewnienie Klienta, że jest w dobrych rękach to kolejna z funkcji pozwalających zachować wysoką jakość usług i pozytywne referencje. Klienci lubią czuć się dla nas ważni, stąd też cennym działaniem i ukłonem w kierunku naszych kontrahentów czy nabywców naszych produktów i usług jest stałe informowanie o nowościach czy zmianach, zachęcanie do wyrażania opinii na temat naszej firmy i badanie poziomu satysfakcji.

Dla uzyskania dobrej jakości obsługi klienta, ważny jest również stały rozwój i podążanie za rozwijającymi się technologiami. Nasi klienci cenią wygodę i kompleksowe rozwiązania, dlatego też prowadzenie firmy w sposób nowoczesny i wprowadzanie ciekawych rozwiązań – czy to komunikacyjnych, rozliczeniowych czy tych związanych z przedstawianiem oferty – to dobry kierunek i świetny sposób na pozytywne oceny w sieci i nie tylko.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie